Kā ziņojām iepriekš, rakstniece Nora Ikstena paudusi sašutumu par Latvenergo rīcību. Viņa izvēlējusies Lattelecom kā elektrības piegādātāju, un Elektrum Ikstenai piestādījis rēķinu par teju 400 eiro!
Sociālajos tīklos atsaucās daudzi, kuri piedzīvojuši ko līdzīgu. “Latvenergo” preses sekretāre Ivita Bidere skaidro, kā izveidojusies šāda situācija.
„Cienot sabiedrību un savus klientus, gan Noras Ikstenas, gan jebkura cita klienta gadījumā jāuzsver, ka rēķini tiek izrakstīti TIKAI par to elektroenerģiju, ko klients attiecīgajā periodā ir patērējis. Aprēķini tiek veikti, izmantojot klienta paša iesniegtos skaitītāja rādījumus un informāciju par iepriekšējo maksājumu periodu. Ja ikmēneša maksājuma summa ir nemainīga, tas nenozīmē, ka arī elektroenerģijas patēriņš ir nemainīgs. Maksājums tiek aprēķināts pēc vidējā patēriņa apjoma iepriekšējā gadā, taču gads no gada neatkārtojas precīzi tāpat kā iepriekšējais un ir iespējamas izmaiņas.”
Preses pārstāve skaidro, ka gadījumā, ja klients maina pakalpojuma nodrošinātāju, vienā – pēdējā rēķinā tiek iekļauta visa patērētā, bet neapmaksātā elektroenerģija.
Latvenergo aicina par konkrētiem gadījumiem sazināties ar klientu servisa konsultanti pa bezmaksas tālruni 80200400.
Avots: nozagts.com