Kāda autonomas “Green Motion” kliente dalījusies ārkārtīgi skarbā pieredzē, izmantojot šo servisu. Vainojot klienti skrāpējumos, kas it kā parādījušies uz automašīnas, firma no viņas kredītkartes iekasējusi 770 eiro.
Sūdzību portālā “Green Motion” kliente raksta:
«Diemžēl, pēc auto nodošanas tris nedēļas vēlāk zaudēju 770 eiro no savas kredītkartes firmai Green Motion.Kad auto tika nodots es uzņēmu auto bildes no visam pusem, sāniem, riepām utt, kā ari nomazgāju dienu pirms nodošanas, jo patīk tomēr tīru auto atdot, liekas tikai pieklājīgi.
Vēlāk saņemu bildes no Green Motion ar bojājumiem, kas it ka radušies manas vainas pēc auto nomas laikā. Bildēs redzamie bojājumi ir smieklīgi, jo ir saskatāmi ar lupu. kā arī auto krāsa pat nesaskan ar krāsu, kas ir manās bildēs redzamajam auto.
3 nedēļas vēlāk, kaut līgumā rakstīts, ka 2 nedēļu laikā atgriež naudu, nauda tika noņemta no manas kredītkartes 770 eur apmēra. Nedēļām sarakstījos, zvanīju uz Rīgas filiāli, bet bez nekādiem rezultātiem. Darbinieki šinī filiālē ir loti nekompetenti un rupji, it sevišķi viņu menedžere Santa.
Iesaku nevienam no šis kompānijas neīrēt auto, kaut gan cenas ir ļoti zemas. Šī kompānija pelna uz tā saucamajiem bojājumiem, kurus viņi jau zina katram auto un neparāda pie saņemšanas un ātri spēj atrast kad auto nodots, lai nobildētu!»
Neizpratni par šādu situāciju izteikuši arī komentētāji:
«Jautājums – kā uz kapota braucot ar mašīnu var dabūt skrāpējumu un to piedzīt no klienta? Jābūt skaidrs, ka mašīna tiek braukta, akmentiņš var kāds uzlidot, šajā gadijumā – ar kuru galu domā kompānija? Viņi saņem naudu par nomu un par to ka auto tiek lietots…”»