“Deviņgadīgā Patrīcija vasaras brīvlaikā apciemoja radus Frankfurtē. Lai meita, pirmo reizi viena lidojot, justos droši, vecāki lēma par labu aviokompānijas piedāvātajam pakalpojumam – Bērns bez pavadoņa,” par notikušo gadījumu informē “Bez Tabu”.
Savāda attieksme sagaidīja mazo ceļotāju jau Rīgas lidostā, kur pat vecāki bija pārsteigti, ka darbinieces, kas sagaidīja meiteni, ar mazo pat neiepazinās. Francijā Patrīciju sagaidīja radinieki, bet pavadonis, izgājis ārā, aizmirsdams Patrīcijas bagāžu, tā nu nācās meklēt iespējas, kā tikt atpakaļ lidostā, lai saņemtu bagāžu.
Tomēr trakākais bija atpakaļceļā. Kad Patrīcija ar radiniece ieradās Frankfurtes lidostā, lai satiktu pavadoni, darbinieki vien paziņojuši, ka, jā, pavadonis esot rezervēts, bet neviens nav ieradies.
Sanāk, ka 120 eiro, kas samaksāti aviosabiedrībai “airBaltic”, pienāktos radiniecei, kas kārtīgi nopūlējās, dabūjot caurlaidi, lai varētu brāļa meitu pavadīt uz lidmašīnu. Vecākiem īsti nav skaidrs, par ko samaksājuši naudu, viņuprāt, turpceļā pakalpojums tika izpildīts daļēji, atpakaļ ceļā vispār netika izpildīts, jo pavadonis neieradās.
“airBaltic” pārstāvis vispirms atvainojas ģimenei par radušos situāciju. Lidostu iekšējie noteikumi katrā valstī esot atšķirīgi, un, piemēram, Frankfurtes lidostā vecākiem vai radiniekiem esot ļauts pavadīt bērnu līdz pat iekāpšanas vārtiem. Un Frankfurtes lidostā pavadonis nemaz nebija paredzēts, bērnu līdz iekāpšanas sektoram varēja pavadīt ģimenes loceklis, tāpat caurlaidi nepieciešams iegūt.
Pavadoņi neesot “airBaltic” darbinieki, to nodrošina virszemes pakalpojumu sniedzējs, ar kuru “airBaltic” ir noslēdzis līgumu. Pēc sākotnēji pieejamā pakalpojuma apraksta, tiešām varēja noprast, ka bērnu kāds sagaidīs, taču tagad “airBaltic” informāciju ir precizējuši, norādot, ka atsevišķās lidostās ģimenes loceklim bērns jāpavada līdz pat iekāpšanas sektoram.
skaties.lv