“Pārtopot par “ss.com”, “ss.lv” zēni rāda visiem garu degunu un ņirdz Valsts ieņēmumu dienestam (VID) sejā. Nepārprotami tā ir shēma! Jautājums, kā rīkosies VID.”
Tā notiekošo vērtē biznesa vadības treneris un konsultants Kārlis Apkalns.
Pēc viņa domām, portāls “ss.lv” ir primitīvs un vairāk līdzinās sludinājumu dēlim Zilupes stacijas bufetē nevis mūsdienīgai komunikāciju platformai, tomēr tā popularitāte gadiem ilgi ir nemainīgi augsta. “Cilvēku inerce,” tā portāla neticamo veiksmes stāstu skaidro Apkalns.
Gadsimta sākumā izveidotais sludinājumu dēlis “ss.lv”, kas sakotnēji saucās “doska.lv”, ir vienkāršs un efektīvs.
Tas ir veiksmīgs vienkāršības dēļ – esošie sludinājumu pievelk nākošos,» turpina skaidrot pārdošanas eksperts. Tur var pārdot gan veco klavierbeņķi, gan kaķus, gan ekskluzīvu nekustamo īpašumu.
Pēc viņa domām, VID vajadzētu panākt, lai visām Latvijas IP adresēm tiktu noslēgta pieeja “ss.com”.
“Tad zēni saprastu, ka ir zaudējuši – kaķa un peles pakaļdzīšanās ir beigusies.”
Pēc viņa domām, nevajadzētu pieļaut šādu ņirgāšanos.
“Kamēr kāds pārdod savu veco beņķi, valsts ekonomika necieš, tomēr šajā gadījumā ir skaidrs, ka “ss.lv” ir platforma nodokļu apiešanai.”
SIA “SS” apgrozījums ir 5,5 miljoni eiro, peļņa 4,1 miljons, SIA “Internet” apgrozījums – 1,2 miljoni eiro, peļņa 227 917 eiro.
“Tas darbojas ar 80% rentabilitāti kā narkotiku un prostitūcijas bizness. Latvijas mērogos rezultāts ir fantastisks – piektā daļa no “Lattelecom”, saka Apkalns.
Avots: focus.lv