Sergs portālam rus.delfi.lv stāsta, kā 9. septembra reisa Rīga-Burgasa pasažieri galamērķī nonākuši bez bagāžas. “airBaltic” norāda, ka bagāža Rīgā atstāta, lai nenoslogotu lidaparātu.
“Reiss Rīga-Burgasa daudziem bija ilgi gaidīts notikums, bet izrādījās mokošs. Pasažieriem neskaidru iemeslu dēļ bagāža palika Rīgā. Mēs ar mazu bērnu palikām bez visām mantām, tostarp bez higiēnas piederumiem un vasaras apģērba. Bagāžu saņēmām tikai pēc divām dienām,” savu stāstu portālam “rus.delfi.lv” sāk Sergejs.
Ierodoties lidostā Burgasā, pēc stundu ilgas bagāžas gaidīšanas lidostā paziņots, ka visiem reisa pasažieriem bagāža palikusi Rīgā.
Mēs vairāk nekā pusotru stundu formējām bagāžas dokumentus. Kā kaut kas tāds vispār varēja gadīties, ka bagāža palika Rīgā? Lidmašīnas ekipāža par to zināja, lidosta par to zināja…” neizpratnē ir Sergejs.
Lidsabiedrība “airBaltic” apstiprināja, ka tehnisku iemeslu dēļ 9. septembrī čarterreiss BT7755 Rīga-Burgasa izpildīts bez bagāžas. Kompānija atvainojas pasažieriem par sagādātajām neērtībām un skaidro šādas rīcības iemeslus.
“Saskaņā ar sākotnējo plānu reisu “Rīga-Burgasa” bija jāizpilda jaunajam lidaparātam CS300, taču, īsi pirms lidojuma noteiktu iemeslu dēļ lidaparātu nomainīja pret citu CS300. Tā kā otrajā lidmašīnā bija vairāk degvielas, nekā tas nepieciešams lidojumam uz Burgasu, un kopā ar pasažieru bagāžu lidmašīnas svars pārsniedza pieļaujamo, lidojums ar bagāžu būtu bijis aizliegts,” notikušo komentēja “airBaltic” preses dienestā.
Uzņēmumam “airBaltic” prioritāte ir pasažieru drošība, tāpēc lidsabiedrība pieņēmusi lēmumu veikt lidojumu bez bagāžas. Visa bagāža esot nogādāta galapunktā ar tuvāko reisu, proti, nākamās dienas, 10. septembra, vakarā. Uzņēmuma preses dienests arī norāda, ka, ja nebūtu ticis pieņemts lēmums nepārvest pasažieru bagāžu, tad vasaras sezonas noslogotības dēļ lidojums būtu aizkavējies par vairākām stundām. Minētā iemesla dēļ “airBaltic” neesot bijusi iespēja nodrošināt rezerves lidaparātu 9. septembra reisam uz Burgasu.