Interneta vietnē sudzibas.lv kāds uzņēmums izstāsta savu “bēdu stāstu” ar mobilo operatoru BITE, ko lietoja vairākus gadus, bet pēc piedzīvotajām neveiksmēm un netaisnībām, operatoru nomainījuši.
«“Esam uzņēmums, kurš līdz šim izmantojis operatora BITE Latvija pakalpojumus. Mums bija 2 tālruņi un wifi ar rūteri uz nomaksu. Pieslēdza wifi (2014.g beigās) – tarifu paņēmām PRO visdārgāko ofisam (dārgāko, ko tolaik biznesa klientiem piedāvāja).
Visu laiku čakarējās, katru dienu nobruka, katru reizi bija jāzvana, lai salabo savienojumu. Ātrums bija niecīgs. Uz sūdzībām mums teica, ka esam pārtērējuši jau pirmajās dienās (kaut gan bijām 3 ofisa darbinieki un neko pārdabisku nekačājām, lietojām tikai e-pastus un soc.tīklus.
Kad mums tas piegriezās pēc gada, prasījām, lai viņi atrisina situāciju, citādi iesim prom pie cita operatora. Viņu darbinieks atbrauca, ielika jaunu Sim rūterī, uzlika jaunu rūteri un nomainīja tarifu (tas viss, protams, par papildus maksu). Veco Sim un rūteri aizveda. Tad beidzot wifi sāka labi strādāt.
Pēc vēl viena gada, kad pārskatījām rēķinus – tie bija aizdomīgi lieli, atklājām – izrādās mēs maksājam par 4 numuriem – 2 tālruņiem un 2 internetiem!
Izrādās – viņi pieslēguši jaunu internetu un nav atslēguši veco. Mēs, redz, paši vainīgi – neuzrakstījām iesniegumu par atteikšanos no “noņemtā” interneta (par ko viņi, protams, nepateica!). Ap 20 eur mēnesī gadu maksāt par neeksistējošu pakalpojumu!
Kad sūdzējāmies viņi nekādu kompensāciju nepiedāvāja. Teica, ka paši esam vainīgi. Momentāli aizgājām pie cita operatora! Pārgājām pie cita operatora ar 13.mēneša datumu un Bite – PROTAMS, ka piestādīja rēķinu par visu mēnesi, nevis 13 dienām!
Lūk, kā viņi ciena savus Biznesa klientus!»
Savukārt kāda sieviete sociālajā tīklā Facebook arī stāsta par savu negatīvo pieredzi ar kompāniju. Viņa esot noslēgusi līgumu uz 12 eiro, bet jau nākamajā mēnesī rēķins pienācis par 20-25 eiro. “Bites darbinieki paskaidroja, ka telefons tika lietots ārzemēs, kaut gan mana kā klienta prasība bija tāda, lai netiktu piedāvāti nekādi pakalpojumi, kas pārsniegtu 12 eiro.
Visus rēķinus apmaksāju, bet atteikties tik un tā nebija viegli. Izrādās, ka kontu var aizvērt tikai Bites filiālē. Protams, par to neviens nepaskaidro, ka tas netiek izdarīts ne caur epastu, ne caur viņu mājaslapu. Divas reizes gāju uz viņu filiālēm, lai atteiktos no pakalpojuma, bet rēķini turpināja pienāk. Izrādās, kāds no operatoriem bija aizmirsis pielikt kaut kādu ķeksīti manos iesniegumos…” Kā vienīgo variantu sieviete iesaka pierakstīt katra operatora vārdu, uzvārdu un nofotografēt visus dokumentus, kas tiek iesniegti.
Sieviete vairākas reizes rakstījusi sūdzības Bites centram, bet nekādas reakcijas.