manaOga.lv
  • Latvijā
  • Izklaide
  • Pasaulē
  • Padomi
  • Attiecības
  • Veselība
  • Ģimene
  • Receptes
  • Skaistums
Aktuāli
Maksims Galkins un Alla Pugačova godīgi atklāja, kādas...
Uztaisīju vīram zupu ar jaunu garšu. Pagaršoja un...
Vīrs sākumā smējās par mani, ka nopirku vecu...
Kā atbrīvoties 5 minūtēs no nevēlama aromāta skapī....
Kā pareizi gatavot kāpostu tīteņus. Pagatavoju un vīrs...
Mana omīte atklāj, kā izaudzēt gurķus glāzē uz...
Francijas pirmā lēdija atklāj, kas jādara, lai izskatītos...
Kā gudras saimnieces uzglabā kartupeļus dzīvoklī, lai tie...
Maza meitenīte pazuda lidojuma laikā. Vēlāk māte uzzināja...
Man ir pāri 50 un kāpēc es plānoju...

manaOga.lv

  • Latvijā
  • Izklaide
  • Pasaulē
  • Padomi
  • Attiecības
  • Veselība
  • Ģimene
  • Receptes
  • Skaistums
Attiecības

Kāpēc arvien mazāk cilvēku «pavelkas» uz «dārgi un bagātīgi»

Dzirkstošs, auksts šampanietis, ar pilīti svaigi spiestas sulas, ideāli manikīrēta roka ar milzīgu briljanta gredzenu, papēži tik augsti, ka vispār nav skaidrs, kā uz tādiem stavēt… Visi šie tēli, kurus aktīvi mums piedāvā glancētie žurnāli, ir neglābjami novecojuši. Populārā blogere, rakstniece un žurnāliste Arina Hoļina dalās savās pārdomās par to, kāpēc “smagā lukss” laiki uz mūžiem ir palikuši pagātnē, un kas tad visā tajā ir labs mums, vienkāršajiem mirstīgajiem.

Ak, šīs burves sabuļādās un briljantos! Ak, šī noslēpumainā sieviešu pasaku pasaule Chanel №5 un Guerlain noskaņās! Ak, šis ceļš, kas bruģēts zeltā un šīs sirēnas, kas saldās balsīs dzied: «Jauns melns — lavanda», «Pavasara smarža — īriss», «Must have — atlasa zābaki līdz gurniem»…

Pasakainā un vilinošā greznības pasaule ar fejām Gucci un nimfām no McQueen Le Montreux Palace viesnīcās, kur zelta markīzes un skats paveras uz dūmakā tītajiem kalniem, dimanti brokastīs un Moet ar persiku sulu vakariņās.

Kārdinājumu pilnā pasaule, kurai grūti pretoties, pasaule, kur traģēdijas ietinušās vikuņjas kažokos, bet prieki kaisīti fliteriem un smaržo pēc bezgalīga pavasara, aiz kura pa visu pasauli seko privātā lidmašīna ar austerēm un brutu uz borta.

Eh! Šīs pasaules vairs nav. Nauda ir, kažoki ir, briljanti ir. Bet maģijas nav.

Greznība un augstā mode, šīs bagātnieku privilēģijas, par kurām mēs uzzinājām, aizturot elpu, no mūsu svētajiem rakstiem žurnālos Vogue, Harper’s Bazaar, Vanity Fair, kurus apskauda un par ko sapņoja…. tie….. tā…. īsāk sakot, tas vairs nav sapnis.

Mode, šī vecā būda, kurai sapuvis jumts un uzbriedis parkets, ir pārdevusies – tā tagad ir pieejama milzīgos daudzumos, katrā mājā, tā ir kā televizors. Jā, un arī televizors ir novecojis Mode tāpat kā Internets šodien ir visur, ierasta, parasta, tā vairs nav greznība, drīzāk – nepieciešamība. Nav vairs nekāda brīnuma, pārsteiguma, nav mirāžu, kas vilina mūs mirdzošu vitrīnu acīm. Vitrīnas, protams, ir, taču tajās vairs nav brīnumu un burvestības.

Nu, atvainojiet, kāda gan burvestība kleitā par 2000 EUR, kas ražota Bangladešā mazā, netīrā fabrikā, un par kuras bezkaunīgi lielo uzcenojumu mēs zinām visu, ne visai glaimojošo patiesību, un kura pēc paris mēnešiem nokļūs kādā no Stock veikaliem (rupji runājot – atlikumu veikals)? Vai tad tā ir maģija? Nu, nē, taču! Tas ir fokuss. Vai vienkāršiem vārdiem runājot – roku veiklība vai krāpniecība.

Mode ir karikatūra. Tā pati – augstā. Ir vērts paskatīties pēdējās «vareno» modes skates, lai ieraudzītu nevis krīzi, bet Katastrofu. Īsta, izmisīga bezgaumība. Šausmas. Patiesība. Prada, Marc Jacobs, Gucci, Anderson — tas viss nav slikti, nē, tas ir briesmīgi!

Mode ir kļuvusi par tādu pašu parastu industriju, kā skrūvīšu vai plastmasas glāžu ražošana. Žurnāli, šie augstās modes dzejnieki, vairs neraksta poēmas, bet parastas reklāmas častuškas. Glamūrs vairs neapbur, glamūrs skrien tev nopakaļ, kā diedelnieks, kas lūdz sīknaudu lai “salāpītos”

Modes žurnāli?! Nopietni?! Un kas tos lasa?! Kas tos lasa, ja jau sen tiem nav vajadzīgs lasītājs, jo tie izklājas reklāmdevēju priekšā, slavē visus pēc kārtas un neraksta ne vārdu patiesības?
Turpinājumu lasi nākamajā lapā!

Kāpēc arvien mazāk cilvēku «pavelkas» uz «dārgi un bagātīgi» was last modified: jūlijs 8th, 2017 by Oga

Lapas: 1 2

0
Facebook Twitter Google + Pinterest
Iepriekšējais raksts
Policija: Pazudušā zēna lietu raksturo dīvainības, nesakritības un vienaldzība
Nākamais raksts
Par ko “psiho” sieviete?

Citi lasīja

Gaidīt vai DZĪVOT?

12/06/2017

Perfekti atceros brīdi, kad kļuvu par cilvēku,...

30/09/2017

Kā paaugstinātas gaidas nogalina attiecības

30/01/2018

Kā pārvarēt pasivitāti un kļūt par savas...

11/07/2017

Dmitrijs Ļihačovs: Kur ir dzīves jēga?

13/04/2019

Ja jūs cilvēkiem pajautāsiet, kas ir paradīze,...

08/09/2018

Nevēlamais bērns ģimenē. Lasot šo stāstu, sažņaudzas...

10/06/2019

Kad mēs sākam novecot?

05/04/2017

Sievietes, kuras mīl par daudz

10/04/2017

Tik skaista un tomēr viena! Kāpēc?

31/05/2017

Seko mums

Oga




Populārākais

  • Maksims Galkins un Alla Pugačova godīgi atklāja, kādas viņiem ir notikušas dzīves pārmaiņas

  • Kā pagatavot rauga mīklu 5 minūtēs pīrādziņiem un ne tikai. Vīrs prasa vēl

  • 10 labākie pupiņu salāti: sātīgi, gardi un barojoši

Jaunākais

  • Maksims Galkins un Alla Pugačova godīgi atklāja, kādas viņiem ir notikušas dzīves pārmaiņas

  • Uztaisīju vīram zupu ar jaunu garšu. Pagaršoja un prasa vēl, lai tādu taisu

  • Vīrs sākumā smējās par mani, ka nopirku vecu olu tirgū. Vēlāk mums izdevās to atvērt (Foto)

Citāts

Citāts ir burtisks izraksts no kāda teksta vai precīzi atkārtoti kādas personas vārdi.

Follow Me

Facebook
  • Facebook
  • Twitter

@2017 - ManaOga.lv Informācijai ir izziņas raksturs, un tai nav juridiska spēka. ManaOga.lv neuzņemas atbildību par darbībām vai lēmumiem, kas balstīti uz saņemto informāciju. ManaOga.lv publicētās informācijas tālākizmantošanas gadījumos atsauce ar pilnu saiti ir obligāta.


Back To Top