Idille, kuru demonstrē laulātie draugi Alla Pugačova un Maksims Galkins, nav pārliecinājusi Krievijā pazīstamo mūzikas kritiķi un žurnālistu Sergeju Sosedovu par to, ka Primadonna ir laimīga. Mūzikas eksperts uzskata, ka viņas laiks ir neatgriezeniski pagājis, bet spējas izsīkušas.
Spriežot pēc intervijas portālam Sobesednik.ru, Sosedovam nepatīk pilnīgi nekas no tā, ko pēdējā laikā dara krievu estrādes leģenda. Žurnālists asi kritizē 68 gadus vecās Primadonnas kāju atkailināšanu un defilēšanu minisvārkos fotogrāfu priekšā. “Kādreiz viņai bija ļoti skaistas kājas. Tagad, diemžēl, nē. Es nezinu, ko viņa ar tām ir izdarījusi, taču tik tievas kājas, kā viņai – patlaban izskatās ļoti nesmuki. Es tās nerādītu,” paziņojis Sosedovs.
Kritiķis ir izteicies arī par Primadonnas pašreizējo vīru, kā arī viņas attieksmi pret viņu. “Viņai ar Galkinu ir ērti. Vai viņa ir laimīga? Domāju, ka nē,” uzskata Sergejs. “Un lieta pat nav Galkinā. Padomju laikos viņai bija kolosāla slava – tādu panākumu nevienam citam nebija, ja nu vienīgi Muslimam Magomajevam.”
Pēc kritiķa teiktā, Alla ir pasaules klases māksliniece. “Pēc “Arlekino” biļetes uz viņas koncertiem “Estrādes teātrī” kasēs pat netika tirgotas – tās tika iegūtas ar rezervēšanu, izplatījās starp ierēdņiem. 1984. gadā es mēnesi pirms viņas koncertu sākuma atbraucu uz [stadionu] “Oļimpijskij”, kurš var uzņemt 17 tūkstošus cilvēku. Redzu, stāv pūlis, bet pie kases lodziņa rakstīts – “Biļešu nav, nebija un arī nebūs”. Iedomājieties, bet viņai bija jāsniedz 16 koncerti. Cilvēks pēc tādas dievināšanas un pielūgsmes nevar būt laimīgs,” ir pārliecināts Sosedovs.
Sergejs uzskata, ka Promadonnas triumfs ir tālā pagātnē, un atgriezt to vairs neizdosies. “Nē. Laiks ir aizgājis. Mākslinieku rada laikmets. Tagad ir citas vērtības. Spēki viņai arī jau ir izsīkuši, arī veselība vairs nav tā. Viņa to ir sabendējusi ar vieskoncertiem. Balss vairs nav. Dzīvesveids, kādu viņa ir piekopusi – alkohols un smēķēšana – tas viss ir atsaucies uz veselību,” žurnālistu citē Sobesednik.ru.
Sosedovs, kurš Pugačovu atceras viņas labākajos gados, viņā vairs neredz agrāko enerģiju. “It kā cits cilvēks. To visu pārdzīvot ir grūti. Viņa taču pirmām kārtām ir māksliniece. Alla nekad nav bijusi ģimenes cilvēks. Pirmajā vietā viņai vienmēr ir bijusi skatuve. Un nekādas pilis, briljani un kabrioleti viņai neaizstās tos panākumus, kādi dziedātājai bija kādreiz,” ir pārliecināts kritiķis. “Tas viss nav nekas [salīdzinot ar to, kas bija kādreiz]! Taču to vairs neatgriezt!”
Sergejs arī paskaidrojis, kāpēc vairs netic Allas panākumiem uz lielās skatuves. “Viņas laiks jau ir pagājis neatgriezeniski. Tas kļuva skaidrs pēc uzstāšanās Jaungada “Uguntiņā”. Tur bija divi numuri ar viņas uzstāšanos. Apkaunojošāku uzstāšanos es vēl nebiju redzējis. Nedrīkst uzstāties tādā izskatā. Tā ir multiplikācijas parodija pašai par sevi,” Primadonnu sagrauj kritiķis.
Sosedovs atzīstās, ka sākumā nodomājis, ka uz skatuves ir iznācis parodists, nevis Alla. “Tas bija briesmīgi. Un seja neīsta, un viss viņas tēls. Visnejēdzīgākais apģērbs! Repertuārs nekam derīgs – dziesmas ne priekš viņas, ne par viņu. Un dziedāt dārgā kostīmā “Iedodiet man kapeiciņu jaciņai” – tas, atvainojiet, ir marasms,” savu neapmierinātību pauž Sergejs.
Žurnālistu kategoriski nav apmierinājis mākslinieces skatuves tēls. “Kaut vai džemperīti joka pēc būtu uzvilkusi. Taču ne jau nu dārgu kostīmu no Eiropas apgērbu salona. Tādos apģērbos uz centrālajām ielām stāv meitenes, meklējot darbu. Meitenes ar zemu sociālo atbildību,” precizējis eksperts. “Taču uz skatuves tādā izskatā rādīties nedrīkst. Es domāju, ka Alla pati nesaprot, ka viņas laiks ir pagājis. Taču es ļoti gribu, lai viņa to saprastu.”