Šodien tiks atvērts pirmais ”Pepco” veikals Latvijā. Tās būs tirdzniecības centrā…
Šodien tirdzniecības centrā “Mežaparks” tiek atvērts pirmais “Pepco” veikals Latvijā. Ko jaunu tas piedāvās patērētājiem? Iepazīstoties ar piedāvāto preču kāstu, jāsecina, ka lielāko daļu veikala sortimenta veido zemo cenu apģērbi. Tādēļ gribot negribot veikala piedāvājumu gribas salīdzināt ar latviešiem pazīstamo apģērbu un sadzīves preču tirgotāju “Gerkens un partneri”.
12 mēnešos 12 veikali
“Pepco” jau darbojas Čehijā, Horvātijā, Ungārijā, Polijā, Slovākijā, Slovēnijā, Rumānijā un Lietuvā. Latvija būs devītā valsts, kur veikals uzsāk savu darbību un tiek plānots, ka nākamajos 12 mēnešos kopumā tiks atvērti 12 veikali.
Tipiskais “Pepco” klients ir mamma, kuras bērns ir vecumā līdz 14 gadiem. “Apģērbu piedāvājums, kā arī mājsaimniecības preces, ir piemērotas visām vecuma grupām, taču galvenokārt “Pepco” piedāvājums ir vērsts uz māmiņām vecumā no 25 līdz 45 gadiem,” skaidro veikala vadītājs Centrālajā un Austrumeiropā Marcins Stanko. Veikalā būs pieejamas aptuveni 30 preču grupas – bērnu, sieviešu un vīriešu apģērbi, apavi, aksesuāri, kosmētika, rotaļlietas, preces skolai un mājai par zemām cenām. Piemēram, legingi dāmām maksās 3,99 eiro, sieviešu topi – 2,49 eiro, džinsus zēniem varēs nopirkt par 4,99 eiro, bet plīša pledus – par 2,49 eiro. Tirdzniecības ķēde patērētājiem piedāvās arī licencētas un sezonas preces, piemēram, Lieldienu, vasaras brīvdienu vai “Laiks skolai” kolekcijas.
Kopumā plānots atvērt 30 veikalus un radīt 200 darba vietas.