“Es gan parasti kašķi nemeklēju,bet šis bija par traku. Izteicu savu nepatiku, kā tā var pļāpāt ar paziņām, ja rinda ir teju līdz veikala otram galam. Uz to kasiere ļoti lepni atbldēja: “Kas tad ir? Nedrīkst parunāties? Jautaju, vai vadībai tas patiktu. Uz to jau manami noraustījās, tad atteica, ka tā esot bijusi veikala direktore. Interesanti gan, kas tad tā par veikala direktori, kas pļāpā ar kasieriem kamēr rinda stav? Kamēr krāmēju pirkumus, mamma maksāja. Un šajā gadiījumā izvēlējāmies atbrīvoties no visiem melnajiem naudas gabaliem. Redzot mūsu “indīgo” atbildes gājienu, kasiere nošņāca, ka viņai esot vienalga -maksājot tak par stundām. Kāda starpība, cik pircēju apkalpots,” raksta sieviete, piebilstot, ka pati ir strādājusi lielveikalā un šāda attieksme neesot normāla.
“Pēc savas pieredzes droši varu teikt, ka klientam 90% gadījumu nav taisnība un uzņēmumi, kas propogandē pretējo, ir vienkārši lēts mārketinga triks, ne jau jūs koordinējat veikalu darbinieku atrašanās vietas, varbūt priekšnieks deva norādes savam padotajam un ja arī tā kasiere tur vienkārši stāvēja, kas jums par daļu?” raksta komentētājs.