Jelgavieks Kaspars Foigts sociālajā tīklā Facebook dalījies ar savu stāstu par vilšanos, ko radījuši Cēsu uzņēmuma “Vinetas un Allas kārumlāde” cepumi “Cēsu bučiņas”. Uz iepakojuma attēlā redzami glīti, kārdinoši cepumi ar lūpām, savukārt, atverot kasti, paveras daudz bēdīgāks skats.
Vīrietis sociālajā tīklā raksta:
Lai gan cepumi ir gardi, nezin kāpēc nedaudz paliek piečakarētības sajūta. Skatīt bildes secīgi. Kartiņas mazo druku nevar redzēt, neatverot iepakojumu un pašu kartiņu nepabīdot uz augšu. 🙂
Tiesa gan, uz iepakojuma ir norāde, ka attēlam ir vien ilustratīva nozīme, taču šis uzraksts ir viltīgi “paslēpts” – pircējs to ierauga vien tad, kad jau atvēris kasti:
viena no konditorejas saimniecēm Alla Oldermane-Vadzinska pauž nožēlu par pircēja vilšanos:
«
“Ļoti žēl, ka pircējs bija vīlies. Mēs nenoliedzam un arī atzīstam, ka cepumi kārbā ir pavisam citādāki nekā tie, kas redzami uz kārbas vāka. Kārbas vāka noformējums ir fantāzijas lidojums. Citiem ražotājiem uz saldumu kārbas vāka ir Raimonds Pauls! Tas it nebūt nenozīmē, ka kastē iekšā ir pats Raimonds Pauls. Tāpat mums ir arī konditorejas izstrādājumi, uz kuru kārbas vāka ir Cēsu melno gulbju attēls. Un tas tāpat nenozīmē, ka kārbā ir gulbji…
Mēs tik tiešām esam daudz domājuši par „Cēsu bučiņām”. Jau iepriekš esam saņēmuši aizrādījumu, ka kārbā nav tas, kas attēlots uz tās vāka. Droši vien, ka mums nāksies padomāt, ko darīt, lai šādi pārpratumi nerastos – iespējams, veidot savādāku noformējumu”.