Kāda sieviete portālā sudzibas.lv izstāstu savu gaužām neveiksmīgo pieredzi, izvēloties kāzu kleitu Aenri kāzu salonā Avotu ielā 23 – papildus uztraukums, zaudēts laiks un izmesta nauda!
Foto ilustratīva nozīme
“Īsumā mana pieredze. Kleitu pasūtīju laicīgi (vairāk kā pusgadu iepriekš) pēc individuāla pasūtījuma, apvienojot 2 modeļus un ieklausoties veikala asistentu padomos. Tika parakstīts līgums un iemaksāta visa kleitas summa (noteikti to nedariet, jo tas neveicina veikalu padarīt kvalitatīvi savu darbu).
Pirmā uzprove – pēc mēneša. Kleita uzšūta kā standartā, izmērus ņemam no jauna, jo vecos neviens nezina.
Otrā uzprove – kleita sašūta, bet nepieciešami diez gan ievērojami uzlabojumi, t.s. spāņu plecu dēļ. “Nevariet pacelt rokas, šim modelim tā būs, nezinājāt?” Aptuveni – pati vainīga. Vienojamies, ka šis jautājums tiks atrisināts.
Trešā uzprove – veiktie uzlabojumi neiztur kritiku. Mežģīne pāršūta kā pagadās, vienai otrai virsū. Abas puses nesimetriskas. Mežģīne nestāv un kustās līdz katrai kustībai. Joprojām sola, ka izlabos. Taču balsī jau jūtams – kā Jums var nepatikt un ko Jūs iedomājieties par šādu cenu (500 eiro). Nemaz nerunājot pa t.s. dizaineri, kura latviski ne tikai nerunā, bet rodas iespaids, ka arī nesaprot. Nācās arī ilgi lūgties, lai pierunātu atļaut nofotografēt mani kleitā, par kuru jau samaksāts. Vienu bildi tomēr uztaisīja. Un labi, ka tā. Bildē ieraudzījām vēl nepilnības.
Ceturtā uzprove – nemaz neminēšu, ka pagāja mēnesis. Neviens nezvanīja, nācās man pašai zvanīt, un tad vēl gaidīt vismaz nedēļu. Uzmēru kleitu un sajūta, ka šī 1,5 mēneša laikā nekas nav darīts lietas labā. Laikam domāja, ka man apniks un es kleitu izņemšu nesagaidījusi tās pabeigšanu. Dizainere tikai pagroza plecus un nesaprot, kas man nepatīk, un atbild, ka var vēl šo to nogriezt, tātad padarīt klāt vēl nelietojamāku.
Šajā reizē gan paveicās mani apkalpoja jauna meitene salonā, kura piekrita, ka salona piedāvātā mežģīne neder un ir nepieciešams iegādāt jaunu un pāršūt. Pēc šīs meitenes iniciatīvas nepilnu 2 nedēļu laikā sekoja vēl 2 pielaikošanas un visai lielas kleitas augšdaļas izmaiņas. Paldies viņai par to! Lai gan kleita rezultātā nav 100% kāda iedomājos, tā ir iznākusi visai pieklājīga. Lai gan manām kāzām jau iegādāta cita – sapņu kleita.
Iemesli, kāpēc neapmeklēt šo salonu:
1) Neadekvāti ilgs kleitas izgatavošanas/ labošanas process. Droši vien arī nesteidzās, zinot, ka kāzas jau vēl tālu un nauda samaksāta.
2) Solīt sola, bet nekad nezvana, lai aicinātu uz uzprovi.
3) Neprofesionāls darbs, nespēj izlabot/ novērst problēmu vai piedāvāt citu risinājumi (neattiecas gan uz jauno meiteni salonā).
4) Nelaipna attieksme, ja kaut nedaudz ir jāpieliek vairāk darbs un izdoma.
5) Nav iespējams fotografēt savu jau nopirkto kleitu. Arī pēdējā pielaikošanas reizē pirms ņemšanas uz mājām, to neatļāva. Iemesls – respektējiet dizaineri. Kur manas kā klienta tiesības? Līgumā, protams, nekas par to nav teikts.
6) Salona t.s. dizainere nerunā latviešu valodā. Manuprāt, arī nesaprot latviski. Līdz ar to komunikācija nekāda.
Klientu apmierinātība un atsauksmes šo salonu laikam pilnībā neinteresē. Kā teikt – precas vienu reizi, otru reizi jau nenāks. Arī FB atsauksmju sadaļa ir slēgta. Diez kāpēc?” neizpratnē vaicā sieviete.
sudzibas.lv