Veikala kliente sūdzību portālā raksta:
Es, grūtniece, pēc stāvēšanas garā rindā piedzīvoju ļoti nelaipnu un uzbrūkošu komunikāciju pie kases. Man bija jāmaksā 11 eiro. Es iedevu 20, tomēr kasiere iesita, ka esmu iedevusi 50! Es norādīju, ka čekā tagad nebūs pareizi.
Viņa nevis to apstiprināja un atvainojās, bet uzreiz man uzbruka: “Ko jūs gribat, lai es no savas kabatas tagad maksāju?!”. Es biju pārsteigta par šādu uzbrukumu, jo vienkārši atkārtoti norādīju, ka ekrānā nav pareizi. Viņa man izdeva manus 9 eiro, strupi pateica, ka tagad neko nemainīs, tātad jaunu čeku nesitīs un viss ir pareizi.
Šādu situāciju vajadzēja risināt pilnīgi citādāk: kasierei pašai bija jāatvainojās un vienmēr var pajautāt vai sarunāt, vai varam šoreiz citu čeku nesist, nevis uzbrukt klientam īpašā stāvoklī, kurš pamanījis neprecizitāti.
sudzibas.lv