Zigmārs Liepiņš savā Facebook profilā skarbi izsakās par reklāmām:
“Latvijas TV ir LIKUMPĀRKĀPĒJS!!! Un precīzāk – šovakar rupji tika pārkāpts Likuma par elektroniskajiem plašsaziņas līdzekļiem 44.pants.
44.pants. Reklāmas un televīzijas veikala izvietošana programmā
(1) Reklāmu un televīzijas veikalu izvieto starp❗ raidījumiem. Ja tiek ievēroti šā panta otrās, trešās un ceturtās daļas noteikumi, reklāmu un televīzijas veikalu var iekļaut arī raidījumos, bet tikai tādā veidā, lai nekaitētu❗ raidījumu viengabalainībai ❗un autortiesību īpašnieku tiesībām.
(2) Raidījumos, kas sastāv no neatkarīgām daļām, sporta raidījumos un līdzīgu notikumu un pasākumu pārraidēs, kurās ir pauzes, reklāmu un televīzijas veikalu izvieto tikai starp šīm daļām❗ vai pauzēs.
Bezprecendenta alkatība, totāls sirdsapziņas trūkums, nejūtība pret darba autoriem, dalībniekiem un visbeidzot skatītājiem. “Abas malas”,darbs, kurš nenoliedzami ir izcilākais no valsts apmaksātajiem simtgades notikumiem, kurā bez naudas ir ieguldīti milzīgi emocionālie, patriotiskie, mākslinieciskie u.t.t. resursi, vienkārši RUPJI tika pārtraukts ar reklāmas pauzi par “prežiem’, Loto, un nezin, ko vēl. Pie tam , rakstu 23.00 .Redzēsim , kas vēl būs tālāk.
Sagaidu, ka Radio TV padome adekvāti un operatīvi reaģēs un sniegs publisku❗ skaidrojumu par darbībām, kas veiktas, kā arī par soda sankcijām likumpārkāpējam.”