Kāda jaunā māmiņa, kura jau ir arī otra bērniņa gaidībās, pastāstījusi par savu ārkārtīgi nepatīkamo pieredzi tirdzniecības centra “Apelsīns” lielveikalā “Rimi”.
Sūdzību portālā Alme raksta (saglabāts autores stils un pareizraksība):
«Šodien mazo meitu bijām iegriezušās rimi, lai iegādātos bērnu zobu birstīti. Centos atrast piemērotāko zobu birsti pusotru gadu vecam bērnam. Izvēle liela, cenas dažādas, stends ļoti zems – nācās pietupties, lai varētu aplūkot visu, kas tajā izlikts. Pēkšņi dzirdu sev aiz muguras teju vai agresīvu brēcienu: “kas ir, tās zobu birstes nepareizi saliktas? ! ” pagriezos un ieraudzīju rimi darbinieci gados, kura nikni izrāva man no rokām izvēlēto zobu suku.
Paskaidroju:
“es atļaujos izvēlēties savam bērnam zobu birsti! ”
– “es redzēju, ka gribēji likt viņu citā vietā! ”
– “nekur negribēju to likt, jo centos saprast, vai tā ir piemērota manam bērnam! ”
– “es redzēju! Viņai jāstāv te! ” un iepakojums tika uzsprausts atpakaļ uz āķa. Sieviete jau lūkoja izķert man no rokām arī otru iepakojumu, ko biju paņēmusi salīdzināšanai.
– “jūs gribat teikt, ka es nedrīkstu turēt rokās vairāk par vienu preci?”
– “nevajag likt visu citās vietās! ”
sapratu, ka ir lieki diskutēt un mēģināt pierādīt savu taisnību, jo neapmierinātā sieviete bija kā klints un, šķiet, vispār nebija gaidījusi, ka es ko atbildēšu. Piecēlos no tupus pozīcijas, parādīju, ka esmu paņēmusi tikai vienu iepakojumu un noteicu: “ceru, ka šo drīkst ņemt, ” uz ko viņa nu jau pieklusinātā balsī un manāmi apstulbusi atbildēja: “a es domāju, ka esat aģente. ”
lai kas arī būtu viņas domātā aģente, bet taurēt uz cilvēku un izrādīt savu pārākumu, jo lielveikalā jūties kā zivs ūdenī, ir muļķīgi. Tas atbaida pircējus un man personīgi izsauc vēlmi “dot pretī” un nekad vairs neiepirkties attiecīgajā veikalā. Jāatzīst, ka ar vienu bērnu pie rokas, ar otru vēderā (kurš ļoti labi redzams) , nav viegli vispār ieiet kādā veikalā, un, ja pretī vēl ir šāda harpija, tad tiešām beigās raudāt gribas. Neesmu no riebīgo cilvēku kategorijas, bet uz brīdi ienāca prātā doma izsaukt veikala vadītāju, lai tante paskaidro sava “uzbrukuma” iemeslu.
Iedomājos, ka varbūt viņai tiešām šķita, ka likšu zobu suku uz blakus āķīša, bet, manuprāt, arī tad nav tiesības tik brutāli un skaļi mesties virsū klientam. Lai nu kā, nolēmu, ka nespēšu sagaidīt un man nav tik nenormāli vajadzīgi paskaidrojumi, jo diemžēl nekas neliecināja par to, ka rimi darbiniecei vispār ir kautkāda saprašana par to, kas ir pieklājīgi, kas nav. Vienkārši ir cilvēki, kuriem “uz pieres rakstīts”, ka diskusijās nevajag ielaisties, un šī kundze bija tieši tāda. Ja man kādreiz atkal vajadzēs kaut ko no higiēnas preču stenda, noteikti iešu drogās, kas blakus rimi, jo tur vismaz strādā foršas meitenes, kas piedāvās palīdzēt, nevis attieksies kā pret vandāli. :)»
sudzibas.lv