Kāda Rīgas taksometru izmantotāja dalījies ar ārkārtīgi nepatīkamu pieredzi.
Sūdzību portālā Taxify kliente raksta:
“Takometra vadītājs atļaujas rakstīt uz privāto numuru un izteikt piezīmes par dzeramnaudas neizmaksāšanu, piebilstot, ka man, kā bārmenei, vajadzētu saprast, ka dzeramnaudas ir jāatstāj. Pēc pieklājīgas, lakoniskas atbildes, kuras beigās vēl vadītājam novēlu jauku vakaru, vadītājs atkārtoti atļaujas izteikt piezīmi par manu finansiālo stāvokli.”
Jāpiebilst, ka Taxify jau atainojies klientei.
“Atvainojamies, ka Jums bija šāda pieredze. Lūdzu, sūtiet mums ziņu (..) norādot savus kontaktus, kā arī brauciena laiku, lai varam nekavējoties sazināties ar vadītāju un risināt situāciju.”
Kāds komentētājs gan indīgi norādījis:
“Atliek vien novēlēt jaukajai bārmenei, tikpat laipnus klientus, kas maksā pēc rēķina. Tikai tad būs jābaukā ar tramvaju…”
Katram sava taisnība?