Raidījums “Bez Tabu” vēsta par ļoti nepatīkamu situāciju, ko piedzīvojusi autovadītāja Elīna – par automobiļa remontu samaksāti vairāk nekā trīs tūkstošus eiro, un remonta dēļ viņa bez auto palikusi trīs mēnešus, taču auto Elīnai atdots ne tajā labākajā stāvoklī.
Kā vēsta raidījums, Elīna ar savu auto šī gada aprīlī iekļuva ceļu satiksmes negadījumā, kurā tika atzīta par cietušo. Vainīgās puses apdrošināšanas kompānija sedza sievietes spēkrata remonta izmaksas – kopā 3305 eiro. Sievetes spēkrats remontā pabija trīs mēnešus, un, to saņemot atpakaļ, atklājās nepatīkams skats – krāsas notecējumi, nenokrāsotas virsmas, nekorektas atstarpes automobiļa virsbūvē.
Elīna sniedza sūdzību apdrošinātājam, taču izraisījās konflikts:
«
“Viņi (apdrošinātāji) nepiekrita, ka krāsa nesakrīt. Tad sāka fotografēt redzamās kļūdas. Kad sāku bakstīt ar pirkstu, kur redzamas kļūdas, tad piekrita. Ministru kabineta noteikumi paredz to, ka mašīnai jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā tā bija pirms avārijas. Tas nav izpildīts,” stāsta Elīna.
»
Raidījums konsultējies ar Latvijas transportlīdzekļu apdrošinātāju biedrības valdes priekšsēdētāju Jāni Abāšinu, kurš atzīst, ka remontdarbi automobilim nav veikti pienācīgi un kvalitatīvi.
Savukārt paša servisa direktors norāda – remonts ildzis mēnesi, savukārt pārējos divus mēnešus tikusi saskaņota tāme un meklētas auto rezerves daļas
Servisa “V4motors” direktors Raimonds Volonts norāda, ka remontdarbi ilguši mēnesi, pārējā divu mēnešu laikā tika saskaņota tāme un meklētas rezerves daļas:
«
“Nekļūdās tas, kurš neko nedara. Mūsu darbinieks neuzskatīja, ka atstarpe bagāžniekā ir tik liela, viņš kļūdījās. Situācija tiks atrisināta.”
»
Apdrošināšanas kompānijas “Compensa” pārstāve Sanita Rubene pauž, ka līdz šim nav saņemtas sūdzības par servisa “V4motors” darbu. Klientiem remontdarbu veikšanai tiekot piedāvāti vairāki servisi. Tagad gan nepienācīgi veiktā remonta kļūdas nāksies labot servisam pašam, turklāt par saviem līdzekļiem.
skaties.lv