manaOga.lv
  • Latvijā
  • Izklaide
  • Pasaulē
  • Padomi
  • Attiecības
  • Veselība
  • Ģimene
  • Receptes
  • Skaistums
Aktuāli
Pēc 20 gadiem es beidzot sapratu, ko vajag...
Vecmāmiņa atklāj, kuru soli nevar izlaist, taisot biezputru....
Viņa iemīlējās vīrietī, kas bija citādāks nekā pārējie....
Gudra saimniece atklāj, kuras lietas jūsu virtuvi padara...
5 sieviešu vārdi, kuru īpašnieces kļūs veiksmīgas un...
Kā gudras saimnieces garšīgi iesāla zivis. Pagatavoju un...
Draudzene izskaidroja, kāpēc kafijai vajag pievienot sviestu
Draudzene izskaidroja, kāpēc vārot olas vajag pievienot sodu
Man jau pāri 40, bet tikai tagad sapratu,...
51 gadu vecumā viņai piedzima trinīši. Kāds ir...

manaOga.lv

  • Latvijā
  • Izklaide
  • Pasaulē
  • Padomi
  • Attiecības
  • Veselība
  • Ģimene
  • Receptes
  • Skaistums
Latvijā

BITE pamatīgi apšmauc klientu: Viņi par situāciju neklusē!

Interneta vietnē sudzibas.lv kāds uzņēmums izstāsta savu “bēdu stāstu” ar mobilo operatoru BITE, ko lietoja vairākus gadus, bet pēc piedzīvotajām neveiksmēm un netaisnībām, operatoru nomainījuši.


«“Esam uzņēmums, kurš līdz šim izmantojis operatora BITE Latvija pakalpojumus. Mums bija 2 tālruņi un wifi ar rūteri uz nomaksu. Pieslēdza wifi (2014.g beigās) – tarifu paņēmām PRO visdārgāko ofisam (dārgāko, ko tolaik biznesa klientiem piedāvāja).

Visu laiku čakarējās, katru dienu nobruka, katru reizi bija jāzvana, lai salabo savienojumu. Ātrums bija niecīgs. Uz sūdzībām mums teica, ka esam pārtērējuši jau pirmajās dienās (kaut gan bijām 3 ofisa darbinieki un neko pārdabisku nekačājām, lietojām tikai e-pastus un soc.tīklus.

Kad mums tas piegriezās pēc gada, prasījām, lai viņi atrisina situāciju, citādi iesim prom pie cita operatora. Viņu darbinieks atbrauca, ielika jaunu Sim rūterī, uzlika jaunu rūteri un nomainīja tarifu (tas viss, protams, par papildus maksu). Veco Sim un rūteri aizveda. Tad beidzot wifi sāka labi strādāt.

Pēc vēl viena gada, kad pārskatījām rēķinus – tie bija aizdomīgi lieli, atklājām – izrādās mēs maksājam par 4 numuriem – 2 tālruņiem un 2 internetiem!

Izrādās – viņi pieslēguši jaunu internetu un nav atslēguši veco. Mēs, redz, paši vainīgi – neuzrakstījām iesniegumu par atteikšanos no “noņemtā” interneta (par ko viņi, protams, nepateica!). Ap 20 eur mēnesī gadu maksāt par neeksistējošu pakalpojumu!

Kad sūdzējāmies viņi nekādu kompensāciju nepiedāvāja. Teica, ka paši esam vainīgi. Momentāli aizgājām pie cita operatora! Pārgājām pie cita operatora ar 13.mēneša datumu un Bite – PROTAMS, ka piestādīja rēķinu par visu mēnesi, nevis 13 dienām!

Lūk, kā viņi ciena savus Biznesa klientus!»

Savukārt kāda sieviete sociālajā tīklā Facebook arī stāsta par savu negatīvo pieredzi ar kompāniju. Viņa esot noslēgusi līgumu uz 12 eiro, bet jau nākamajā mēnesī rēķins pienācis par 20-25 eiro. “Bites darbinieki paskaidroja, ka telefons tika lietots ārzemēs, kaut gan mana kā klienta prasība bija tāda, lai netiktu piedāvāti nekādi pakalpojumi, kas pārsniegtu 12 eiro.

Visus rēķinus apmaksāju, bet atteikties tik un tā nebija viegli. Izrādās, ka kontu var aizvērt tikai Bites filiālē. Protams, par to neviens nepaskaidro, ka tas netiek izdarīts ne caur epastu, ne caur viņu mājaslapu. Divas reizes gāju uz viņu filiālēm, lai atteiktos no pakalpojuma, bet rēķini turpināja pienāk. Izrādās, kāds no operatoriem bija aizmirsis pielikt kaut kādu ķeksīti manos iesniegumos…” Kā vienīgo variantu sieviete iesaka pierakstīt katra operatora vārdu, uzvārdu un nofotografēt visus dokumentus, kas tiek iesniegti.

Sieviete vairākas reizes rakstījusi sūdzības Bites centram, bet nekādas reakcijas.

BITE pamatīgi apšmauc klientu: Viņi par situāciju neklusē! was last modified: jūnijs 15th, 2017 by Oga
0
Facebook Twitter Google + Pinterest
Iepriekšējais raksts
Galkins Jūrmalā “pa kluso” nobildējis puskailu Allu Pugačovu
Nākamais raksts
Izdegušajā Grenfell Tower ēkā Londonā atrodas nezināms skaits līķu

Citi lasīja

Mēnesi pēc studentes Sintijas nāves ģimene aizvien...

28/12/2017

Ar vēzi slimajai zīdaiņu māmiņai dienas laikā...

20/07/2017

Prese ‘uzodusi’, ko Ilmārs Rimšēvičs iespējams izdarījis...

15/05/2018

Radinieki, lūdzu, atsaucieties! Londonas ielās bez pajumtes...

19/07/2017

Fotogrāfe: “Esmu meklējumos un vēlos lūgt jūsu...

24/08/2017

Aicina atsaukties ceļu satiksmes negadījuma aculieciniekus! Mirušā...

12/07/2018

PALĪDZĒSIM: 2 bērnu māmiņa lūdz palīdzību cīņai...

17/12/2017

SKAUDRI: “Nesen uzveicu vienu vēzi, tagad atklāja...

15/06/2017

Aizkustinošs stāsts par tantiņu, kura netiek uz...

15/04/2017

Pazudušā Krišjāņa sieva nāk klajā ar lūgumu

18/12/2017

Seko mums

Oga




Populārākais

  • 10 labākie pupiņu salāti: sātīgi, gardi un barojoši

  • Ieteicamie matu griezumi sievietēm pēc 40, lai izskatītos jaunāka (Foto)

  • Pēc 20 gadiem es beidzot sapratu, ko vajag darīt zeltlietām no aizsaulē aizgājušiem radiem

Jaunākais

  • Pēc 20 gadiem es beidzot sapratu, ko vajag darīt zeltlietām no aizsaulē aizgājušiem radiem

  • Vecmāmiņa atklāj, kuru soli nevar izlaist, taisot biezputru. Uztaisu un pēc tam vīrs prasa vēl

  • Viņa iemīlējās vīrietī, kas bija citādāks nekā pārējie. Pēc laika pārim liktenis tomēr izmainījās

Citāts

Citāts ir burtisks izraksts no kāda teksta vai precīzi atkārtoti kādas personas vārdi.

Follow Me

Facebook
  • Facebook
  • Twitter

@2017 - ManaOga.lv Informācijai ir izziņas raksturs, un tai nav juridiska spēka. ManaOga.lv neuzņemas atbildību par darbībām vai lēmumiem, kas balstīti uz saņemto informāciju. ManaOga.lv publicētās informācijas tālākizmantošanas gadījumos atsauce ar pilnu saiti ir obligāta.


Back To Top