AS “Latvijas pasts” saņēmusi 63 bojātus pasta sūtījumu maisus no Apvienotās Karalistes, kas piegādāti ar aviosatiksmi, pavēstīja uzņēmuma pārstāve Gundega Vārpa.
Viņa norādīja, ka maisos ievietotie sūtījumi ir samirkuši, daļa no tiem mitruma dēļ izjukuši, tāpēc ne visiem sūtījumiem iespējams noteikt adresātu. Starptautiskajos tiesību aktos noteiktajā kārtībā “Latvijas pasts” noformējis attiecīgu aktu, kas tiks iesniegts Apvienotās Karalistes pasta operatoram “Royal Mail”. Patlaban sūtījumi tiek pārpakoti, lai tos varētu piegādāt identificējamajiem adresātiem – katrs bojātais sūtījums tiks marķēts ar norādi par saņemšanu bojātā veidā un informatīvu vēstuli no “Latvijas pasta”.
Bojātie maisi saņemti ar avioreisiem pirmdienas, 24.jūlija, vakarā. Katrā no 63 maisiem ievietoti vairāki desmiti sūtījumu – visi sūtījumi ir samirkuši, daļa no tiem mitruma iespaidā pat pilnībā izjukuši, neļaujot noteikt adresātu, kam sūtījums bijis paredzēts.
“Klientiem, saņemot bojātos sūtījumus, ir tiesības no tiem atteikties un vērsties ar pretenziju pie izsūtītāja. Ja sūtījums tiek saņemts pasta nodaļā, atteikšanās no tā ar attiecīgu aktu jānoformē turpat uz vietas, bet, ja sūtījums ievietots klienta pastkastītē, tad, ņemot līdzi attiecīgo tam pievienoto vēstuli, aktu sastādīt jāatnāk uz nodaļu,” skaidroja uzņēmuma Kvalitātes vadības daļas vadītāja Gunita Mazīte.
Ņemot vērā, ka atsevišķi sūtījumu saņēmēji bojātā iepakojuma dēļ nav nosakāmi, “Latvijas pasts” aicina adresātus vērsties pie izsūtītāja, ja sūtījums no Apvienotās Karalistes netiek saņemts mēneša laikā kopš tā izsūtīšanas dienas, kas bijusi 24.jūlijs.
“Latvijas pastā” sūtījumi no ārvalstīm nereti tiek saņemti bojātā veidā, taču tradicionāli tas notiek rudens un pavasara sezonā. Tiesa gan, tik liela apmēra sūtījumu saņemšana bojātā veidā ir retums. Par visiem neskaidrajiem jautājumiem klienti aicināti sazināties ar “Latvijas pasta” klientu servisu: tālrunis 67008001, 27008001; e-pasts: “info@pasts.lv”.
Avots: mixnews.lv