Kāds taksometru firmas “Panda Taxi” klients dalījies ar ārkārtīgi nepatīkamu pieredzi.
Sūdzību portālā viņš raksta:
«Izsaucu “Panda Taxi”. Braucu no lidostas uz centru. Maksa – pieci eiro. Iedevu 50 eiro un saņēmu 45 eiro atlikumu (divus 20 eiro un 5 eiro).
No rīta konstatēju, ka viena no 20 eiro kupīrām ir viltota – “EUROPRICOL”.
Kompānija “Panda Taxi” nekā nepalīdzēja risināt šo problēmu. Iesniegums policijā nedeva gaidīto rezultātu,
Esiet uzmanīgi. Taksisti ir īsti krāpnieki.”
Jāpiebilst, ka komentētāju domas par notikušo atšķiras. Vieni norāda, ka nav ko gribēt no lidostas līdz centram braukt tik lēti, pieļaujot, ka tālab taksists varētu būt tīšuprāt šādi izjokojis skopu klientu.
Savukārt citi pieļauj, ka taksists pats no kāda klienta saņēmis šādu neīstu naudaszīmi un, iespējams, pats par to nav pat nojautis.