“Kā arhitekts uzskatu, jo mazāk jebkuru automašīnu pilsētā, jo labāk. Bet ir ļoti svarīgi, kā tas tiks ieviests. Svarīgi, lai kopējie izdevumi par transporta izmantošanu rīdziniekiem nepalielinātos, bet ātrums un ērtības pieaugtu. Ja šos nosacījumus izdodas izpildīt, rezultāts būs labs.
Ienākumus no iebraukšanas maksas varētu novirzīt ceļu remontiem, kā arī pilsētas infrastruktūras uzturēšanai.”
“Iespējams, tā būs teritorija uzreiz aiz tiltiem,” saka Princis. “”Bet galvenais ir panākt, lai rīdzinieki sajustu labumu no tā, lai dzīve pilsētā kļūtu komfortablāka. Patlaban dati liecina, ka iedzīvotāju skaits Latvijas galvaspilsētā samazinās, un tas ir signāls, ka rīdziniekus neapmierina situācija pilsētā. Jautājums nav tikai par sastrēgumiem un ekoloģiju, bet arī par kvalitatīvu īres dzīvokļu trūkumu.»
Princis arī norāda, ka, lai samazinātu sastrēgumus pilsētā, ar šo vienu pasākumu būšot par maz – nepieciešami kompleksi risinājumi.