Par nepatīkamu pieredzi Rīgas restorānā “Tokyo City” interneta vietnē sudzibas.lv raksta klienti, kuriem vakaru pamatīgi pabojāja darbinieku attieksme.
“Bijām ar draugu paēst vakariņas. Pirmais jau ieejot iekšā kāda meitene, laikam administratore, paziņo ka vietu brīvu nav, lai gan pie durvīm bija brīvs un blakus zāles arī,” secina klienti.
“Neņemot vērā viņas teikto, teicu, ka atradīsim vietu, kas tā arī bija, 3 soļus tālāk atradām sev tīkamu galdiņu. Ēdienkarti atnesa pēc 15 min, ok. Bet kad veicām pasūtījumu, dzērienus gaidījām 45 min-pieejot pie bārmeņiem, kas stāvēja izgāzušies no garlaicības, teica, ka uztaisīs.
Tad nu ar īpašu lūgumu sagaidījām savus dzērienus. Suši gaidījām vēl papildus stundu! Stundu – tik ilgi gaidījām, un tam bonusā atnestais ēdiens bija ļoti nekvalitatīvs. Paldies, par slikto apkalpošanu un slinkajiem darbiniekiem, veiksmi jums turpmākajā darbā, bet savu naudu pie jums vairs neatstāsim,” pārliecināti ir klienti.
Kāda cita interneta vietnes lietotāja raksta par savu pieredzi “Tokyo City”:
Ieraksts atstāts kā oriģinālā
3.09 apmeklēju šo “kafejnīcu” . Pirmo reizi ,ieejot ar ļoti labu garastāvokli kafejnīcā, pasēžot pirmās 15 minūtes,gribējās vienkārši aizbēgt prom. Diemžēl vēlme paēst bija stiprāka un iet kaut kur meklēt jaunu vietu nebija laika.
Visi galdiņi bija pilni,tajā pašā laikā “viesmīļi”kustējās ar gliemežu ātrumu. Ēdienkarti gaidīju minūtes 10,atnesa tikai pēc tā ,kad es palūdzu,nometa,aizgāja prom.VISU LAIKU viesmīli bija jāsauc pašai,tā tik staigā garām un blenž virsū ,redzot ,ka gribu taisīt pasūtijumu,šī iet garām,rùnājas ar kolēğiem un nedara neko!
Pasūtīju kafiju, atkal man jāskraida pakaļ viesmīlei,lai atnes man cukuru..pamatēdiens bija gandrīz auksts (to atgriezu atpakaļ). Tas ir īsumā par viesmīļa darbu,ja viņus tā var nosaukt.
Pie blakus galda sēdēja kurjeri un kaut kāda darbiniece. Bļaustijās visu laiku pa telefonu. Pēc vienas viņas sarunas notika tas,ko nekad nebūtu gaidījusi. Darbiniece piecēlās,nobļāvās :”ku*e” un aizskrēja prom.