Pēdējās nedēļās Eirovīzijas konkurss ticis apspriests ne reizi vien, kā arī diskutēts par Latvijas pārstāvju “Triana park” sniegumu. Sociālajā tīklā savu viedokli izteicis arī Nacionālās operas un baleta direktors Zigmars Liepiņš.
Liepiņš raksta:
«”Dažāda līmeņa profesionāļi, amatieri un t.s. dīvāna kritiķi šodien spriedelē par Eirovīziju – kāpēc atkal fiasko? Vieni saka, ka noteikti vajadzīga spēcīga un laba balss, kādas esot dienvidniekiem. Citi, ka basus fonogrammā vajadzēja skaļāk. Kāds maita esot nogriezis lai ieriebtu. Citi vēl, ka starptautiska līmeņa sazvērestība notiek. Un tā tālāk un tā joprojām. Bet kādā lapā bija publicēts skatītāju balsojums. Un visvairāk zvanu ir bijuši par beļģu dziedātāju, kura vienas oktāvas diapazonā zemi dūca totāli (manuprāt) garlaicīgu, vienveidīgu meldiņu. Varu droši apgalvot – viņai NAV BALSS VISPĀR. Par šovu un kostīmu pat nerunāsim.”
“Savukārt portugālis, kurš arī ar īpašu balsi neizcēlās, toties precīzi nospēlēja teātra lomu bija kāds trešai vai ceturtais. Tātad ne balss, ne basi, ne sazvērestības neko neizšķir. Visu izšķir oriģinalitāte, citādīgums. Un to var saredzēt tikai talantīgi producenti. Un kamēr Latvijā nebūs producenti, kas spēs iedvesmot, virzīt, radīt, kuriem būs ,piedodiet, “poņa, čujs un ņuhs” un varēs arī investēt, tikmēr nelolojiet cerības,” rakstījis Liepiņš.
»Ari komponists Jānis Lūsēns, kurš komentārā pie ieraksta norādījis: “Jā, simtprocentīga taisnība par producentiem, kuriem ir jābūt arī super radošiem, jāorientējas sfērā ne tikai no pārdošanas viedokļa ēnā atstājot pašas mākslas vērtējumu.. un neder “visi dara tā”.. ir daudz jāklausās mūzika, dažāda.. un jāmēģina saprast, kāpēc viens ko dara, un kāpēc citi klausās? Pievērš uzmanību…šinī darbā arī jābūt dievišķam aicinājumam tāpat kā komponistiem, izpildītājiem..”
Atgādināsim, ka uzvaras laurus Eirovīzijas konkursā plūca Liepiņa pieminētais Portugāles pārstāvis.