manaOga.lv
  • Latvijā
  • Izklaide
  • Pasaulē
  • Padomi
  • Attiecības
  • Veselība
  • Ģimene
  • Receptes
  • Skaistums
Aktuāli
Kāpēc superdatori dominē šahā, bet joprojām sīvi cīnās...
Ārzemju vai Latvijas kazino – ko īsti meklē...
Izklaide un Iespējas Online Kazino – Spēles, Bonusi...
Kā Organizēt Privātas Sporta Likmju Spēles ar Draugiem
Kā Atpazīt Un Izvairīties No Viltus Ziņām?
Visu Laiku Populārākās Reklāmas
Veiciniet Savu Radošumu: Padomi Inovatīvu Ideju Rosināšanai
Populārākās e-sports spēles pasaulē
Populārākie Izklaides Veidi Mūsdienās
Kazino dīleru apslēptā valoda – dažādi signāli un...

manaOga.lv

  • Latvijā
  • Izklaide
  • Pasaulē
  • Padomi
  • Attiecības
  • Veselība
  • Ģimene
  • Receptes
  • Skaistums
PadomiVeselība

Eksperimenta nolūkos sieviete dzēra vīnu katru dienu. Lūk, kas ar viņu notika pēc pusgada!

Autors: Oga 18/10/2017

Stiprie alkoholiskie dzērieni ir kaitīgi organismam – pret šo aksiomu nav vērts iebilst. Bet, kā ir ar sauso sarkano vīnu, dzērienu, par kura ietekmi uz veselību notiek karstas diskusijas visdažādākajos sabiedrības slāņos.

Dievu dzēriena piekritēji ne bez pamata apgalvo, ka vīna ražotāju valstis ir līderes ilgdzīvotāju skaita ziņā, bet to oponenti cenšas iebilst, ka šiem ilgdzīvotājiem varētu būt problēmas ar sirdi, un viņi biežāk slimojot ar dažiem vēža veidiem.

Lai kliedētu visas šaubas, internetā tika apkopoti speciāli pētījumi. To rezultāti parādīja, kas notiks ar cilvēka organismu, ja viņš katru dienu izdzers glāzi vīna.

Kā vīns iedarbojas uz organismu

Izraēlas Ben-Guriona vārdā nosauktās universitātes darbinieki eksperimentam piesaistīja 224 cilvēkus, kuriem bija 2. tipa cukura diabēts dažādās stadijās un kuriem alkohols bija jāizslēdz no ēdienkartes.

Visiem dalībniekiem tika noteikta vidusjūras diēta. Pēc tam viņi tika sadalīti 3 grupās pēc dzēriena, kurš tika iekļauts ēdienkartē vakariņās: parasts ūdens, sausais baltais un sausais sarkanais vīns.

Pēc 6 mēnešiem, bet vēlāk pēc 24, pētnieki fiksēja visai interesantus rādītājus. „Vīna” komandai pirmajā pusgadā ievērojami uzlabojās vispārējie miega kvalitātes rādītāji. Tāpat viņiem tika novērota ievērojams labā alfa–holesterīna (augsta blīvuma likoproteīni) palielinājums, kurš pretēji sliktajam samazina sirds asinsvadu slimību un aterosklerozes attīstības iespēju.

Tāpat tiem, kas katru dienu izdzēra pa 150 gramiem sausā sarkanā vīna, pazeminājās metaboliskā sindroma rādītāji, samazinājās jutīgums pret insulīnu, stabilizējās asinsspiediens.

Vēl viens interesants fakts. Divu gadu pētījuma laikā zinātnieki atzīmēja, ka 60 minūtes pēc ēšanas cukura līmenis tiem, kas uzdzēra pie vakariņām vīnu, bija par 30% zemāks nekā tiem, kas uzdzēra ūdeni.

Vispār, eksperimentā netika izdarīti kaut kādi revolucionāri atklājumi, tika vienkārši apstiprināts gandrīz vienbalsīgs kardiologu atzinums, ka 200-300 ml sausā sarkanā vīna pēc sabalansētām pusdienām vai vakariņām atstāj labvēlīgu ietekmi uz organismu, darbojas kā profilaktisks līdzeklis pret cukura diabētu, miokarda infarktu un sirds nepietiekamību.

Ja vēlaties pārbaudīt eksperimenta iedarbību, ņemiet vērā, ka tādā gadījumā ēdienkartei jāsastāv galvenokārt no zivīm, dārzeņu salātiem, kas aizdarināti ar olīveļļu, nedaudz gaļas un augļiem desertā.

Aicinām pievērsties veselīgam dzīvesveidam un, ja lietojat alkoholu, tad mērenās devās, jo spirtotie dzērieni, lai arī labas izcelsmes, labumu vēl nevienam nav nesis!

Avots: amizanti.lv

Eksperimenta nolūkos sieviete dzēra vīnu katru dienu. Lūk, kas ar viņu notika pēc pusgada! was last modified: 18 oktobris, 2017 by Oga
1
Facebook Twitter Google + Pinterest
Iepriekšējais raksts
Ksenija Sobčaka oficiāli paziņo, ka kandidēs Krievijas prezidenta vēlēšanās (+VIDEO)
Nākamais raksts
Vīnes ābolu strūdele

Citi lasīja

20 ģeniālas idejas kā ekonomēt vietu mazā...

25/02/2018

Es vairs nepērku gaisa atsvaidzinātājus. Vienmēr gatavoju...

08/12/2020

Sajaucot šos divus produktus no melnajām pūtītēm...

23/11/2017

Klepus, galvassāpes un pat depresija – to...

07/10/2018

Es pagatavoju draugiem bezē ruleti. Pēc tam...

13/08/2020

Kā stress ietekmē cilvēka ķermeni

25/01/2017

Kā krākšana var kļūt par infarkta un...

31/01/2018

Mūžīgās jaunības eliksīrs

07/04/2017

”Es jūs lūdzu! Nenēsājiet UGG zābakus!” Respektabls...

16/04/2018

Draudzene pastāstīja, kādēļ ir svarīgi iemācīt mammai...

07/09/2020

Seko mums

Oga




Populārākais

  • 5 vasarīgi salāti no jaunajiem kāpostiem: neprasīsies nekādi papildinājumi!

  • Vai grūtniecība pēc 40 ir bīstama?

  • „Pat trūcīgie tā neēd”: Maksims Galkins parādīja, kā Alla Pugačova baro savus bērnus atvaļinājuma laikā

Jaunākais

  • Kāpēc superdatori dominē šahā, bet joprojām sīvi cīnās pokerā?

  • Ārzemju vai Latvijas kazino – ko īsti meklē Latvijas spēlētājs?

  • Izklaide un Iespējas Online Kazino – Spēles, Bonusi un Vairāk

Citāts

Citāts ir burtisks izraksts no kāda teksta vai precīzi atkārtoti kādas personas vārdi.

Follow Me

Facebook
  • Facebook
  • Twitter
  • Par mums un kontakti

@2023 - ManaOga.lv Informācijai ir izziņas raksturs, un tai nav juridiska spēka. ManaOga.lv neuzņemas atbildību par darbībām vai lēmumiem, kas balstīti uz saņemto informāciju. ManaOga.lv publicētās informācijas tālākizmantošanas gadījumos atsauce ar pilnu saiti ir obligāta.


Back To Top