manaOga.lv
  • Latvijā
  • Izklaide
  • Pasaulē
  • Padomi
  • Attiecības
  • Veselība
  • Ģimene
  • Receptes
  • Skaistums
Aktuāli
Izklaide un Iespējas Online Kazino – Spēles, Bonusi...
Kā Organizēt Privātas Sporta Likmju Spēles ar Draugiem
Kā Atpazīt Un Izvairīties No Viltus Ziņām?
Visu Laiku Populārākās Reklāmas
Veiciniet Savu Radošumu: Padomi Inovatīvu Ideju Rosināšanai
Populārākās e-sports spēles pasaulē
Populārākie Izklaides Veidi Mūsdienās
Kazino dīleru apslēptā valoda – dažādi signāli un...
Draudzene no Spānijas atklāj, kā pareizi taisīt čurros...
Citādāk vairs netaisu: kā vienkārši uztaisīt kārtaino mīklu....

manaOga.lv

  • Latvijā
  • Izklaide
  • Pasaulē
  • Padomi
  • Attiecības
  • Veselība
  • Ģimene
  • Receptes
  • Skaistums
Attiecības

Kāpēc arvien mazāk cilvēku «pavelkas» uz «dārgi un bagātīgi»

Autors: Oga 08/07/2017

Dzirkstošs, auksts šampanietis, ar pilīti svaigi spiestas sulas, ideāli manikīrēta roka ar milzīgu briljanta gredzenu, papēži tik augsti, ka vispār nav skaidrs, kā uz tādiem stavēt… Visi šie tēli, kurus aktīvi mums piedāvā glancētie žurnāli, ir neglābjami novecojuši. Populārā blogere, rakstniece un žurnāliste Arina Hoļina dalās savās pārdomās par to, kāpēc “smagā lukss” laiki uz mūžiem ir palikuši pagātnē, un kas tad visā tajā ir labs mums, vienkāršajiem mirstīgajiem.

Ak, šīs burves sabuļādās un briljantos! Ak, šī noslēpumainā sieviešu pasaku pasaule Chanel №5 un Guerlain noskaņās! Ak, šis ceļš, kas bruģēts zeltā un šīs sirēnas, kas saldās balsīs dzied: «Jauns melns — lavanda», «Pavasara smarža — īriss», «Must have — atlasa zābaki līdz gurniem»…

Pasakainā un vilinošā greznības pasaule ar fejām Gucci un nimfām no McQueen Le Montreux Palace viesnīcās, kur zelta markīzes un skats paveras uz dūmakā tītajiem kalniem, dimanti brokastīs un Moet ar persiku sulu vakariņās.

Kārdinājumu pilnā pasaule, kurai grūti pretoties, pasaule, kur traģēdijas ietinušās vikuņjas kažokos, bet prieki kaisīti fliteriem un smaržo pēc bezgalīga pavasara, aiz kura pa visu pasauli seko privātā lidmašīna ar austerēm un brutu uz borta.

Eh! Šīs pasaules vairs nav. Nauda ir, kažoki ir, briljanti ir. Bet maģijas nav.

Greznība un augstā mode, šīs bagātnieku privilēģijas, par kurām mēs uzzinājām, aizturot elpu, no mūsu svētajiem rakstiem žurnālos Vogue, Harper’s Bazaar, Vanity Fair, kurus apskauda un par ko sapņoja…. tie….. tā…. īsāk sakot, tas vairs nav sapnis.

Mode, šī vecā būda, kurai sapuvis jumts un uzbriedis parkets, ir pārdevusies – tā tagad ir pieejama milzīgos daudzumos, katrā mājā, tā ir kā televizors. Jā, un arī televizors ir novecojis Mode tāpat kā Internets šodien ir visur, ierasta, parasta, tā vairs nav greznība, drīzāk – nepieciešamība. Nav vairs nekāda brīnuma, pārsteiguma, nav mirāžu, kas vilina mūs mirdzošu vitrīnu acīm. Vitrīnas, protams, ir, taču tajās vairs nav brīnumu un burvestības.

Nu, atvainojiet, kāda gan burvestība kleitā par 2000 EUR, kas ražota Bangladešā mazā, netīrā fabrikā, un par kuras bezkaunīgi lielo uzcenojumu mēs zinām visu, ne visai glaimojošo patiesību, un kura pēc paris mēnešiem nokļūs kādā no Stock veikaliem (rupji runājot – atlikumu veikals)? Vai tad tā ir maģija? Nu, nē, taču! Tas ir fokuss. Vai vienkāršiem vārdiem runājot – roku veiklība vai krāpniecība.

Mode ir karikatūra. Tā pati – augstā. Ir vērts paskatīties pēdējās «vareno» modes skates, lai ieraudzītu nevis krīzi, bet Katastrofu. Īsta, izmisīga bezgaumība. Šausmas. Patiesība. Prada, Marc Jacobs, Gucci, Anderson — tas viss nav slikti, nē, tas ir briesmīgi!

Mode ir kļuvusi par tādu pašu parastu industriju, kā skrūvīšu vai plastmasas glāžu ražošana. Žurnāli, šie augstās modes dzejnieki, vairs neraksta poēmas, bet parastas reklāmas častuškas. Glamūrs vairs neapbur, glamūrs skrien tev nopakaļ, kā diedelnieks, kas lūdz sīknaudu lai “salāpītos”

Modes žurnāli?! Nopietni?! Un kas tos lasa?! Kas tos lasa, ja jau sen tiem nav vajadzīgs lasītājs, jo tie izklājas reklāmdevēju priekšā, slavē visus pēc kārtas un neraksta ne vārdu patiesības?
Turpinājumu lasi nākamajā lapā!

Kāpēc arvien mazāk cilvēku «pavelkas» uz «dārgi un bagātīgi» was last modified: 8 jūlijs, 2017 by Oga

Lapas: 1 2

0
Facebook Twitter Google + Pinterest
Iepriekšējais raksts
Policija: Pazudušā zēna lietu raksturo dīvainības, nesakritības un vienaldzība
Nākamais raksts
Par ko “psiho” sieviete?

Citi lasīja

Kā iemācīties sevi mīlēt?

15/08/2017

Dmitrijs Ļihačovs: Kur ir dzīves jēga?

13/04/2019

Vīra emocionālais intelekts – veiksmīgas laulības ķīla!

22/04/2017

Pārstāj sevi žēlot un būsi laimīgs

10/09/2017

Par bailēm būt atklātam un kontroli

10/11/2017

“Es esmu atbildīga par vīru, par dēlu…...

22/03/2017

Ērihs Fromms: nelaimīgs liktenis – NEizdarītas izvēles...

14/05/2019

Kāda iemesla dēļ zodiaka zīmes var pārtraukt...

16/05/2020

5 kļūdas, ko pieļauj sieviete attiecību sākumā

21/10/2017

Atļauj sev just to, ko tu jūti

06/10/2017

Seko mums

Oga




Populārākais

  • Ebrejiem ir savas zodiaka zīmes! Atklāj ko jaunu par sevi!

  • Moderni plānu, vidēja garuma matu griezumi dažāda vecuma sievietēm (Foto)

  • Man jau pāri 40, bet tikai tagad sapratu, kāpēc tualetes podā jāliek balons

Jaunākais

  • Izklaide un Iespējas Online Kazino – Spēles, Bonusi un Vairāk

  • Kā Organizēt Privātas Sporta Likmju Spēles ar Draugiem

  • Kā Atpazīt Un Izvairīties No Viltus Ziņām?

Citāts

Citāts ir burtisks izraksts no kāda teksta vai precīzi atkārtoti kādas personas vārdi.

Follow Me

Facebook
  • Facebook
  • Twitter
  • Par mums un kontakti

@2023 - ManaOga.lv Informācijai ir izziņas raksturs, un tai nav juridiska spēka. ManaOga.lv neuzņemas atbildību par darbībām vai lēmumiem, kas balstīti uz saņemto informāciju. ManaOga.lv publicētās informācijas tālākizmantošanas gadījumos atsauce ar pilnu saiti ir obligāta.


Back To Top